-
Preferencje sensoryczne w procesie uczenia się
Utworzono dnia 08.05.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
W załączniku można znaleźć informacje dotyczące zwiększania efektywności uczenia się dzięki uwzględnieniu własnych preferencji sensorycznych.
-
Motywacja do nauki
Utworzono dnia 20.04.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
Tekst jest skierowany do nastolatków. Zawiera wskazówki dotyczące różnych sposobów motywowania się do nauki.
-
Rozmowy z dziećmi na trudne tematy
Utworzono dnia 26.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
W opracowaniu znajdują się wskazówki dotyczące właściwego sposobu rozmawiania z dzieckiem na tematy związane z przemijaniem, chorobą, śmiercią.
-
Jak radzić sobie ze stresem podczas epidemii
Utworzono dnia 26.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
Dokument zawiera polskie opracowanie zaleceń Światowej Organizacji Zdrowia dotyczących radzenia sobie ze stresem podczas epidemii.
-
Jak rozmawiać z dzieckiem o koronawirusie
Utworzono dnia 23.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
Tekst zawiera cenne informacje dotyczące właściwego sposobu rozmowy z dzieckiem o koronawirusie.
-
Bajka lekarstwem na lęk
Utworzono dnia 20.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
W zamieszczonym tekście psycholog zachęca do zapoznania dziecka z bajką pani Doroty Bródki "O złym królu Wirusie i dobrej kwarantannie"
-
Koronawirus - gdy dziecko się boi...
Utworzono dnia 20.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
W załączniku znajdą Państwo informacje dotyczące postępowania z dzieckiem, które odczuwa lęk w związku z zagrożeniem epidemicznym.
-
Jak pomóc dzieciom radzić sobie ze stresem podczas epidemii?
Utworzono dnia 17.03.2020, Format: brak danych, Rozmiar: brak danych
Powyższy załącznik zawiera kilka wskazówek dotyczących wspierania dziecka w radzeniu sobie ze stresem.